Waarom Direct Mail met passen?
Persoonlijk, opvallend en onweerstaanbaar relevant
Met Direct Mail maak je écht impact minder overschreeuwend dan e-mail en veel persoonlijker dan standaard reclamemateriaal. De kracht van Direct Mail zit hem met name in de persoonlijke beleving die jouw doelgroep ervaart bij het ontvangen van zijn of haar poststuk. Voeg daar een plastic pas bij in creditcard-formaat (86 × 54 mm) en je hebt een memorabel marketingmoment in handen. Van bibliotheek- tot afvalpassen PPC Groningen levert maatwerk dat blijft hangen.
PPC heeft zich sinds vele jaren gespecialiseerd in het zo optimaal mogelijk verwerken en versturen van Mailpacks met óf zonder pasjes. Er zijn daarbij een paar punten waarin PPC zich onderscheidt ten opzichte van andere Direct mail verstrekkers. Ten eerste heeft PPC door jarenlange ervaring een verwerkingsmethodiek ontwikkeld die snel, efficiënt en foutloos is. Door ingebouwde controle checks die zowel machinaal als ook handmatig worden uitgevoerd kunnen wij een optimale postverwerkingsservice aanbieden. Lees meer..
Onze kracht: precisie en flexibiliteit

Verschillende toepassingen van versturen in combinatie met pasjes

Gecertificeerde privacybescherming met ISO 27001
Het versturen van een Direct Mail gaat gemoeid met de handeling van Naam-, Adres- en Woonplaatsgegevens. Het is daarom belangrijk om een partner voor je projecten in de arm te nemen die beschikt over een 100% correcte werkwijze en omgang met deze gevoelige informatie. PPC beschikt over de ISO 27001 informatiebeveiliging certificering. Dit certificaat waarborgt een werkwijze binnen onze organisatie die protocollen voorschrijven om gegarandeerd, betrouwbaar en integer met de informatie om te gaan. PPC maakt sinds een zeer lange tijd zorgpassen waarmee we op informatiebescherming gebied een ijzersterke reputatie hebben opgebouwd. Als je meer wilt weten hoe wij ons informatiebeveiligingbeleid en onze ISO 27001 certificering bij een Direct Mail, dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Privacy wetgeving volgens de AVG
De Algemene Verordening Gegevensbescherming heeft ook gevolgen voor de uitvoering van een Direct mail. De nieuwe wetgeving geeft meer restricties voor het gebruiken van verzamelde klant- en adresgegevens in combinatie met Direct Mail. Het is belangrijk om te weten dat de consument het recht heeft om op de hoogte gesteld te worden wat er met zijn of haar gegevens gebeurt. De regels en de noodzaak van deze wetgeving is bij PPC meer dan bekend en worden dan ook 100% gewaarborgd. Het is daarom ook voor jou prettig om te weten wat nu precies de mogelijkheden zijn om een Direct Mail te versturen die in overeenstemming is met de nieuwe AVG wetgeving. Hierin kunnen wij je adviseren.
Slimme portostrategie voor scherpe tarieven

Waarom kiezen voor Direct Mail?
Zoals eerder hierboven besproken heeft Direct Mail de unieke eigenschap om bij ontvanger een extra grote impact te maken. In tegenstelling tot een overweldigend toevloed van dagelijkse e-mailtjes die vaak bestaan uit reclame en spam zorgt een briefstuk via de post voor een persoonlijk contactmoment tussen je bedrijf of instelling en de uiteindelijke ontvanger die aangesproken wordt. Dit geeft de Direct Mail boodschap een hogere attentiewaarde en blijft daarom beter in het geheugen van de ontvanger hangen. Vandaar dat een Direct Mail uitermate geschikt is voor bijvoorbeeld een Marketingcampagne, een kickstart van een nieuw product of een loyaliteitsprogramma. Daarnaast is per post versturen dé manier om een exclusief item zoals een pasje, een kaart, sleutelhanger of ander drukwerk te versturen. Ons machinepark is uitermate geschikt om deze klus voor jou te klaren.
